[Fanda] Posilani velkych priloh z Thunderbirdu pomoci zalozeneho claudu HighTail

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Čtvrtek Srpen 28 19:34:36 CEST 2014

Ahoj, kamarádi,
našel jsem v Thunderbirdu výbornou věc, ale zatím jsem jí nepochopil, takže
můj dotaz je, jak na to?
V Možnostech - Přílohy Thunderbirdu 31 jsme našel možnost založit si účet
na claudu buď HighTail nebo Box.com - tam jsem si ještě účet ještě
nezaložil.
Na Hightail je k dispozici 2 giga úložiště a 250 mega velký soubor k
zaslání. Je možné využít i desktopovou synchronizační složku jako na
Dropboxu. Po vytvoření účtu je potřeba aktivovat úložiště verify mailem a
po nainstalování synchronizační složky restartovat počítač. Tuto
synchronizační složku všeak dal na céčko, lze - jak - přesunout do
dokumentů na déčko?
Jak mám postupovat, když chci zaslat třeba 2 sioubory krátkých videí.
Přidal jsem do zprávy jako přílohu a dal jsem odeslat, myslel jsem, že se
to nějak spojí.
Ale Thunderbird hlásil jen to, že tak velká příloha se nedá odeslat.
Takže prosím, jak na to?
Doufám,že to zaujalo i ostatní.
Miloš