[Fanda] HELIOS Green: efektivní ERP systém pro velké firmy - HELIOS.eu

Jiří Machota machotaj na volny.cz
Čtvrtek Srpen 28 14:39:10 CEST 2014

    Vážení fandové, rád bych se zeptal, jestli máte někdo zkušenost s podnikovým systémem Helios Green.
  Měl jsem jej možnost částečně testovat s NVDA a s demoverzí Jawsu 13, tabulky byly v zásadě ovladatelné, pouze nebyly čteny hlavní popisky v podmenu některých tabulek.
    Zajímalo by mě, pokud s tímto systémem máte někdo jakoukoli zkušenost, tak bych rád uvítal konkrétnější poznatky, nakolik jsem měl možnost jej testovat jen krátce.
    Ptám se proto, že firma Auto Tukas v Praze - Štěrboholých tento systém využívá, nabídla mi pozici telefonní a emailové komunikace, kdy bych takto obhospodařovával firemní klientelu.
Hlavní práce, tj. zápisy, evidence apod, by se odehrávaly právě ve zmíněném Helios Green.

http://www.helios.eu/cz/produkty/helios-green.html

                    Jiří Machota