[Fanda] získání ztracených Windows

Marek Durila MarekDurila na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 28 13:55:43 CEST 2014

:D. Kdyby to nebylo proti podminkam, samotne iso bych snad poskytnout mohl.

Jen k tem win 8. bacha byt i win 8.1. vemou stejny klic, kdyz je updatujete,
tak kdyz tam date klic z win 8. tak vam jej win 8.1. nevemou. Me mrzi, ze se
neda stahnout ten image z 8. na 8.1 abych si je mohl vintegrovat do
instalacky.

---------- Původní zpráva ----------

Od: Michal Jungmann <jungmann na braillnet.cz>

Komu: fanda na elsa.cvut.cz

Datum: 28. 8. 2014 13:29:30

Předmět: Re: [Fanda] získání ztracených Windows

"> Dá se někde stáhnout na Microsoftu třeba iso Win 8.0,

Oficiální postup je na stránce

http://windows.microsoft.com/cs-cz/windows-8/upgrade-product-key-only

Na stránce jsou odkazy na dva instalační programy -- pro Win 8 a pro

Win 8.1 -- které vyžadují zadání Product Key a poté -- tipuji,

nezkoušel jsem -- nabídnou stažení ISO obrazu instalačního DVD.

> Já mám podobnou věc - mám číslo Office 2003, ale nevím jestli jsem

> nevyhodil instalační CD s těmito posledními klasickými Office.

> Máte někdo s tím nějakou zkušenost?

Máme. :-) Řešením je najít u někoho v archivu instalační CD, určené

pro danou verzi (tj. které bude akceptovat příslušný Product Key) a

udělat si kopii či ISO obraz tohoto CD. Ptát se Microsoftu bude stejně

prospěšné jako ptát se v lampárně na Hlavním nádraží. :-))

Hezký den.

Michal Jungmann

> [...]

> přímou zkušenost nemám, ale protože musíš mít účet Microsoftu, tak určitě

> po nalogování do svého účtu na hotmailu by to mělo podle mě jít stahnout a

> nebo taky jak jsem před nedávnem zjistil, existuje Microsoft store, kde si

> s nimi můžeš zachagtovat a měli by Ti umět poradit.

> Já mám podobnou věc - mám číslo Office 2003, ale nevím, jestli jsem

> nevyhodil instalační CD s těmito posledními klasickými Office. Máte někdo

> tím nějakou zkušenost?

> Díky.

> Asi to udělám ale podobně, jak Ti radím, že se tam zeptám.

cd

8.0,