[Fanda] získání ztracených Windows

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Čtvrtek Srpen 28 13:06:09 CEST 2014

Ahoj, Pavle,
přímou zkušenost nemám, ale protože musíš mít účet Microsoftu, tak určitě
po nalogování do svého účtu na hotmailu by to mělo podle mě jít stahnout a
nebo taky jak jsem před nedávnem zjistil, existuje Microsoft store, kde si
s nimi můžeš zachagtovat a měli by Ti umět poradit.
Já mám podobnou věc - mám číslo Office 2003, ale nevím, jestli jsem
nevyhodil instalační CD s těmito posledními klasickými Office. Máte někdo s
tím nějakou zkušenost?
Díky.
Asi to udělám ale podobně, jak Ti radím, že se tam zeptám.
Miloš