[Fanda] Fw: Něco k inzerátu od Grif..

Eduard Sekela e.sekela na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 28 13:02:40 CEST 2014

Pavle jak zjistiš jméno ,když meil je na Gryf a co zjistiš ,já třeba nic dál,ale již by měl býti vyloučen z konferencí ,aby ho to nedráždilo podvádět lidi.Eda.

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of ppartyka
Sent: Thursday, August 28, 2014 11:10 AM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Fw: Něco k inzerátu od Grif..

Miloši, a není to taky tak, že my sami bychom měli zvažovat, čí inzerát je důvěryhodný a který raději nebrat? Určitě se dá podle ip adresy dohledat, kdo přesně sem ten inzerát dal, nakonec není asi problém ve zjištění osoby, tak už zdá se je jasná, ale v celkovém pochybení té osoby - a tomu nemůže žádná konference a ani žádný moderátor zabránit, jedině může dotyčnému zamezit, aby sem přispíval, pokud dotyčný porušil pravidla.

A Jirkovi přeji, aby se mu podařilo domoci se buď slíbeného notebooku nebo peněz.

P.P.