[Fanda] Soubor pdf se zvláštní hláškou

Zdeněk Hluší hlusiz na email.cz
Čtvrtek Srpen 28 12:39:24 CEST 2014

Zdravím,

ano, alespoň u mně to dělá NVDA.
Ale vyskočila na mne v Acrobat Readeru  hláška, že mám jít na Úpravy -
Předvolby - Zabezpečení (rozšířené) a tam zaškrtávací políčko s názvem
"Povolit rozšířené zabezpečení" nastavit na nezaškrtnuto a tím tato
hláška zmizí.
Ale dokument mi NVDA stejně nepřečte, asi proto že ve vlastnostech
dokumentu je zakázané kopírování obsahu pro usnadnění přístupu.
Tož tak.

z Brna Vás zdraví

    Zdeněk Hluší

  hlusiz na email.cz