[Fanda] Soubor pdf se zvláštní hláškou

ppartyka ppartyka na chello.cz
Čtvrtek Srpen 28 12:19:09 CEST 2014

Opět tu mám soubor, kde se mně při otevírání ohlašuje, že "autor nastavil ochranu tak, že soubor nelze otevřít". Protože se nejedná o nijak závažný obsah co do ochrany údajů, dovolil jsem si ho přes úschovnu poslat sem. V podstatě by mne zajímalo, jestli například tato hláška nevyskakuje kvůli přítomnosti odečítače v počítači. Jinak normálně mám nastavenu ve volbách ochranu tak, aby se odečítač NVDA k obsahu souboru dostal a aby ho mohl přeposlat v čitelné podobě. Díky za postřehy - Acrobat mám nejnovější verzi, tam by problém neměl být.

P.P.

***

 zásilka byla úspěšně uložena
příjemcippartyka na chello.czvzkaz od odesílatelezde je ten soubor který se otvírá se zvláštní hláškou.odkaz na zásilkuwww.uschovna.cz/zasilka/AIJ86N2AKXUIP9XL-IPN kód zásilkyAIJ86N2AKXUIP9XL-IPNvelikost zásilky203.1 kBuloženo do11.9.2014soubory v zásilce Pozor_na_etikety_i_u_ovoce_a_zeleniny.pdf203.1 kBVaše zásilka byla uložena na našem serveru a adresátům jsme poslali e-mail s informacemi o tom, jak si ji mohou vyzvednout. Každý adresát obdrží vlastní odkaz na zásilku. Pokud chcete zásilku předat dalším lidem, pošlete jim výše uvedený odkaz. Z něj je možné zásilku stáhnout až 30krát.
 administrace  stáhnout zásilku Děkujeme vám za použití Úschovny REKLAMA: