[Fanda] Fw: Něco k inzerátu od Grif..

Václav Toul cracatit2004 na gmail.com
Čtvrtek Srpen 28 11:23:54 CEST 2014

Souhlasím, že jde o podvodný inzerát, ne o podvodnou identitu, nicméně
částečně s Milošem s souhlasím, že asp aspoň mobil a mail by se mohly
ověřovat při registraci nových členů. Jinak si pamatuju, že před lety
tu už jeden podvodný inzerát od Pepína Šerdzika byl, tak i to mohlo
napovědět.
S pozdravem Václav Toul

--
Václav Josef Toul