[Fanda] Fw: Něco k inzerátu od Grif..

Miroslava Zavodna miroslavazavodna na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 28 10:56:43 CEST 2014

Zdravím.
Myslím si, že nějaká složitá ověřování při vstupu do konference by byla
zbytečně obtěžující. Je mi líto, ale beru to spíš tak, že občas se tohle
stane a já osobně bych byla spíše pro důvěru ve slušnost lidí, kteří se
hlásí. Je mi líto špatných zkušeností uživatelů, ale spíše bych
preferovala, aby po těchto špatných zkušenostech byl tento člověk
okamžitě vyloučen moderátorem. Prostě abych shrnula, spíš bych sázela na
pořád ještě snad slušné lidi. Vám, co jste udělali tak zlou zkušenost
přeji brzské vyřešení problémů. Přeji vše dobré.
      Mirka.