[Fanda] upřesnění k dropboxu a jawsu

estrella estrellacz na gmail.com
Čtvrtek Srpen 28 10:33:11 CEST 2014

Zdravím, děkuji za odpověď ohledně dropboxu. Dovoluji si upřesnit: Na
mém notebooku mi přestalo fungovat několik písmenekna klávesnici, proto
jsme si s přítelem vyměnili notebooky. On tam ale má svůj dropbox, s
jeho jménem aheslem, myslím tedy, že ikona v pc dropbox se mu s těmito
údaji spouští. A mi jde o to, jestli mohu, aniž budu dropbox
odinstalovávat a znovu instalovat, údaje jen vyměnit za mé,aby se to
projevilo, jak na webu, tak i v pc. S nvda to asi nějak jde, mám i
nainstalovaný doplněk,a le nepochopila jsem zatím jak a jak to jde s
jawsem, to právě nevím. Díky moc za váš čas.
--
S pozdravem:
Petra Lásková, DiS.

---
Tato zpráva neobsahuje viry ani jiný škodlivý kód - avast! Antivirus je aktivní.