[Fanda] Fw: Něco k inzerátu od Grif..

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Čtvrtek Srpen 28 10:18:13 CEST 2014

Ahoj,
Já si hlavně myslím, že by se mělo zamezit tomu, aby tady příště nemohl už
cokoli nabízet a aby sem k nám nepronikali takoví lidé - to by se snad dalo
nějak ověřováním registrace na konferenci nastavit, tedy většinou se
vzájemně alespoň podle jmen známe a pokud je to úplně neznámý člověk, tak
bych ho nějak prověřil. Kdo vlastně teď dělá správce naší konference, neměl
by se k tomu vyjádřit? Díky. Miloš