[Fanda] Linux + konferencia, zvacsenie, lokalizacia

Zuzana Rojikova - Konferencny E-mail rojikovazuzana na gmail.com
Čtvrtek Srpen 28 00:47:42 CEST 2014

Zdravim, vdaka za vsetky reakcie. Čo sa týka tej lokalizácie, viem sa s tým
zmieriť. Ja som nabootovaná stále len s USB kľúča, takže neviem napr,
zmeniť jazyk v sekcii používateľské kontá, ale toto nie je teraz na prvom
mieste. Najväčším problémom je to zväčšenie, prebehla som fakt dosť veľa
nastavenía nikde som nič schopné nenašla. Tým, že linux skúšam práve aj
kvôli zväčšeniu, obávam sa, že distrubúcia Ubuntu nebude až taká vhodná.
Skúsila by som teda nejakú inú, ak máte skúsenosti, môžete mi niečo
odporučiť. Dostala som už odporúčanie na sonar gnu linux
http://sonargnulinux.com, verziu 2014.1 s grafickým rozhraním gnome 3.12
tak skúsim ten.

S pozdravom
Zuzana Rojíková

zuzanarojikova na gmail.com
rojikova.zuzana na gmail.com - konferenčný e-mail

Odoslané cez Android

Dňa 27. augusta 2014 15:00:16 používateľ Pavel Vlček
<kontakt na pavelvlcek.eu> napísal: