[Fanda] dotaz na sluzbu UPC

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Středa Srpen 27 20:21:11 CEST 2014

U mne na Praze 14 před měsícem došlo k výměně modemů za novější, bylo to
zdarma. Tím jsem získal stejně rychlý odchod, jako mám příchod. Výpadky
tu registruji málokdy, tak dva do roka. U UPC jsem již od roku 2003,
zatím nemám důvod je opustit. Jo a ten upload mám desetimegabit.
Download taktéž. Mirek