[Fanda] dotaz na sluzbu UPC

ppartyka ppartyka na chello.cz
Středa Srpen 27 20:09:24 CEST 2014


Nevím jak v kterém kraji, ale tady, když se zavolá na UPC, tak jsou schopni 
detekovat na dálku úroveň signálu a kvalitu přenosu.

Takto jsem mohl reklamovat přímo nově dodaný UPC modem, protože sám technik 
na dálku viděl, že signál je přes modem hodně zarušený a tak ke mně poslal 
servisáka. Ten pak viděl nestandartní chování modemu, kdy ten vykazoval jiné 
hodnoty než jaké měl.

Rozhodně při kabelovém spojení je důežité, aby byla nastavena optimální síla 
signálu, zhruba kolem 70% je optimální stav. Za další je důležité, jestli 
náhodou není problém v dosahu signálu někde po paneláku, i když do paneláku 
je přiveden signál nejspíš optickým kabelem, potom může dojít ke shoršení 
kvality v samotném domě, tam mohou být klasické kolaksiály a ty s sebou 
nesou při určité délce nepřijatelné útlumy.

Pak bych se ani nedivil, kdyby signál, byť v kabelu, ale přecejn rušily 
nějaké interference. Tohle je důležité řešit hlavně na vifi komunikaci. 
Anebo jste přímo připojeni k internetu kabelem?

Když na to přijde, jaké máte u vás na lince garantované připojení. Jak 
rychlé? Není třeba konkrétně u vás problém v tom, že reklamně tvrdí, že dají 
větší připojení, ale v reálu takové rychlosti nedovolí stávající rozvody.

Ještě jednu poznámečku k internetu. Nezapomeňte, že z rychlosti připojení 
ubírá také příjem televizních programů. I když televize běží v jiných 
pásmech, částečně to vliv na přenos má, protože digitální televizní signál 
se v podstatě šíří podobně jako netový signál. Jednotlivé kabelové uzly pro 
signál zvládají také určité rychlosti a u internetu musí umět nejen signál 
vysílat, ale také jej být schopné od uživatelů přijímat, to je svým způsobem 
podobná analogie jako u bezdrátové komunikace, jenže na jinýých frekvencích 
a v jiných rychlostech.


P.P.
----- Original Message ----- 
From: "gp1" <gp1 na nextra.sk>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Wednesday, August 27, 2014 4:21 PM
Subject: Re: [Fanda] dotaz na sluzbu UPC


> Podla technika UPC nie je z ich strany žiadny problém.
> Takže tam zájdem znova a vymením modem.
> Je to jediné zariadenie v ceste signálu, ktoré má na starosti previesť 
> linku do digitálnej podoby.
>
> Dnes bol totálny výpadok servera UPC, lebo nechodila digitálna televízia, 
> internet ani telefon.
> Trvalo to tak hodinku.
> Na UPC platí len jedno- reklamovať, reklamovať a ešte raz reklamovať. 
> Všetko len písomne, nakolko na maily nereagujú a neodpovedajú.
> Telefonicky vačšinou človeka presviedčajúú, že nemá v poriadku počítač.
> Také rozprávky si môžu nechať pre malé detičky.
>
> Peter
>
> ----- Pôvodná správa ----- 
> Od: "Kristinka-Magdalenka" <kristinkamagdalenka na gmail.com>
> Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
> Odoslané: 27. augusta 2014 15:56
> Predmet: Re: [Fanda] dotaz na sluzbu UPC
>
>
>> ahoj
>> tiež mám UPC a tiež často vypadáva signál, alebo reštartuje modem
>> Dňa 27.8.2014 8:56 gp1 wrote / napísal(a):
>>> Ahoj Fandovia!
>>> To, že občas vypadne internet od UPC, respektívne chodí pomalšie som 
>>> zaregistroval už dlhšiu dobu.
>>> Teraz sa mi objavila navyše závada s telefonom UPC.
>>> Pri pokuse o hovor, sa síce dovolám druhej strane, dokonca ju počujem, 
>>> ale prenos hovoru odo mna je nulový, teda druhá strana ma nepočuje.
>>> Stretli ste sa už niekto s takýmito výpadkami?
>>> Chyba nie je u mna, ani v káblovom modeme, nakolko občas hovory fungujú.
>>> Dakujem.
>>> Peter
>>>
>>>
>>
>
>
> 



Další informace o konferenci Fanda