[Fanda] dotaz ke dropboxu a jawsu

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Středa Srpen 27 16:15:50 CEST 2014

Pozdravujem,
- v prehliadači otvoríme stranku www.dropbox.com a prihlásime sa
- Po prihlásení kliknite na svoje meno
- rozbali sa ponuka v ktorej aktivujeme odkaz Settings
- nájdeme nadpis Settings a aktivujeme prvok pri kliknutí security
- potom nájdete nadpis password a aktivujte odkaz Change password
- rozbalí sa ponuka kde zadáme old password (staré heslo), new password
(nové heslo) a aktivujeme tlačidlo Change password.
- Toto som už neskúšal, ale aplikácia si pravdepodobne pri najbližšom
štarte vypýta nové heslo.