[Fanda] Fw: Něco k inzerátu od Grif..

Jiří Machota machotaj na volny.cz
Středa Srpen 27 14:15:10 CEST 2014

Tak přátelé, tady je kousek historie s panem Šerdzikem, ostatně, obrázek si udělejte sami...

Jiří Machota
Tak co tomu říkáte, pane Šerdziku??? Skrýváte se pod příjmením "Kubica", udáváte jinou adresu, neberete telefon??? Pokud během dneška platbu 7500 za nedoručený
vivobook nezašlete, rozjedu kolotoč, ve kterém budete hlavním účastníkem právě Vy!!!
před 4 h
Josef Nicholas Šerdzik
tak to bude nějaký omil nezlobte se neznám ani vás ani žádného pana Kubicu
Jiří Machota
Ale žádný omyl:-) Pouze realita!!!
před 14 min
Josef Nicholas Šerdzik
promiňte ještě jednou ale měl bych vás znát? popřípadě odkud
před 13 minOdesláno z chatu
Jiří Machota
Chcete, abych i korespondenci z Facebooku předal policii a soukromým médiím??? Klidně ale hrajte člověka 2 tváří, když Vám to vyhovuje... Pro mne je důležité
zaslání 7500 Kč zpět na účet!!!
Víte, co je největší usvědčovací důkaz? Že totiž v telefonu v sms i tady na FB jednáte úplně stejně:-)
Na člověka 2 tváří je tahle habaďůra trošku špatný výkon...
před 7 min
Josef Nicholas Šerdzik
jo to asi těžko za prvé neznám vás za druhý nikdy sem si od vás žádný peníze nepujčoval a za třetí a to je hlavní neznám vás a jsem delší dobu v cizině
těžko bych si od vás něco pučoval
před 6 minOdesláno z chatu
Jiří Machota
Aha!!! Další kamufláž... To už tu bylo i u pana Vodáka, dále jste podvedl pana Hlocha, taky je náhodou vůbec neznáte, že???
před 4 min
Josef Nicholas Šerdzik
žádnýho vodáka neznám ale pana Hlocha ano pokud ale vím vyrovnali sme se už někdy před 2 roky takže na mě netahejte nějakou zastaralou a dávno vyřešenou
špínu ok?
před 2 minOdesláno z chatu