[Fanda] Dotaz ke Skype

Milan Souček milan.soucek na volny.cz
Středa Srpen 27 13:19:07 CEST 2014

Milí fandové, nainstaloval jsem si nejnovější skype, protože mi, jak už tady
dříve řečeno, přestal fungovat program GWConnect a zatím co v sedmičkách to
jde dobře, tak na pc, na kterém mám Win xp mi to hlásí Skype.exe - Vstupní
bod nebyl nalezen
Vstupní bod procedury NtAlpcSendWaitReceivePort se nepodařilo v dynamicky
propojované knihovně ntdll.dll nalézt.
OK a volání ven tedy pochopitelně nefunguje. Skype jsem odinstaloval a v
regeditu vše, co jsem našel ke Skype smazal. Skype znovu nainstaloval a
výsledek je stejný. Protože mne nenapadá, co dalšího bych mohl zkusit,
obracím se na Vás. GWConnect mi ještě těsně před ukončením fungoval
bezvadně. Díky za radu, Milan Souček.