[Fanda] problém s era účtem

estrella estrellacz na gmail.com
Středa Srpen 27 10:29:42 CEST 2014

Zdravím, mám účet na era portálu, s jaws patnáct beta v české verzi,
explorerem i firefoxem působí celkem dostupně. Zkoušela jsem se dnes po
delší době přihlásit a ač jsem zadávala správné údaje, nepřihlásila jsem
se, čímž se mi asi účet zablokoval. Tak jsem se dostala na stránku
změnit heslo a odblokovat účet, vše šlo až do okamžiku, kdy jsem měla
opsatkód z obrázku, to mi nešlo ve firefoxu ani s nvda přes webvisum,
ani s jawsem, máte někdo podobnou zkušenost? Díky.
--
S pozdravem:
Petra Lásková, DiS.

---
Tato zpráva neobsahuje viry ani jiný škodlivý kód - avast! Antivirus je aktivní.