[Fanda] Fw: Něco k inzerátu od Grif..

Jiří Machota machotaj na volny.cz
Středa Srpen 27 10:25:59 CEST 2014

Vážení fandové, dejte si na člověka s emailovou adresou grif na 2006 pozor.
Je to podvodník, který se k danému přečinu nedokáže rovně postavit, nebere
hovory, komunikuje pouze formou sms, skrývá svou vlastní identitu.
    Jde s největší pravděpodobností o Josefa Šerdzika z Nového Města na
Moravě. Pokud jej někdo znáte, pošlete mi e-mail na: machotaj na volny.cz

                    Jiří Machota
----- Original Message -----
From: "Aleš Vodák" <vodak na braillnet.cz>
To: "'Jiří Machota'" <machotaj na volny.cz>
Sent: Wednesday, August 27, 2014 9:18 AM
Subject: RE: Něco k inzerátu od Grif..

Dobrý den ,

tak jak jsem slíbil,tak zde je ta adresa onoho "podvodníka"
Pro mne vystupoval jako:
Jozef Šerdzik ,Drobného ul.301
Nové Město na Moravě
Tam snad údajně bydlí u matky ,pokud je to pravda.
Tak mnoho zdaru při vymahání své pohledávky.
Jě to špína nejvyššího kalibru,že pokud je zrakově postižen,nás ostatní
stejně nebo víc postižené sprostě vydírá.
Znám i jiného člověka,se kterým jsem se skoro spálil podobně,taky jak jsem
později zjistil z "chráněné menšiny"
nebo jiného,mladšího,který vystupuje jako nevidomý a suvereně čte z
obrazovky ,nebo "vyždímal" z ÚP příspěvky na PC a to na několik,že vybavil
celou rodinu,ale to sděluji jen vám diskrétně,nerad bych utrpěl nějakou újmu
na zdraví či majetku.
Tak mnoho zdaru, Aleš Vodák