[Fanda] Fw: inzerát

Eduard Sekela e.sekela na centrum.cz
Středa Srpen 27 09:24:02 CEST 2014

Ahoj Fandové i já měl zájem tento počítač odkoupit ,jen dobrá rada Galopu,
že jsou tam osmičky  a s tím by mě nespolupraco val Vintolkr a musel bych
koupit licenci na Jass 15 jsem přestal mít zájem o tento typ počítače a to z
důvodu ,že by se mi počítač hodně prodražil.Eda.

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Jiří Machota
Sent: Tuesday, August 26, 2014 7:56 PM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: [Fanda] Fw: inzerát

    Vážení fandové, je mi líto, že do této konference musím zaslat reakci na
zadaný inzerát - viz níže.
    Zadavatelem inzerátu a bohužel zároveň lhářem a podvodníkem je pan
Zdeněk Kubica, grif2006 na seznam.cz .
    Jelikož se mi nabídka vivobooku líbila, byl o 50% levnější než na Alze,
na inzerát jsem zareagoval.
Následovaly peripetie, kdy pan Kubica sice zadal u společnosti PPL přepravu,
vivobook Asus však PPL vůbec nebyl vyzvednut, protože pan Kubica se na
uvedené adrese nenachází.
    Realizoval jsem spoustu telefonátů s panem Kubicou i společností PPL,
přišli jsme coby rodina o 2 dny dovolené kvůli čekání na zásilku, když už
pan Kubica byl v úzkých a zaplétal se do problémů lhaním a překrucováním
informací, sdělil, že vivobook prodává jeho vzdálená sestřenice, která bydlí
v Radiměři poblíž Svitav a má nedostupný telefon.
    Výsledkem mé dohody s panem Kubicou bylo, že mi má vrátit částku 7500
korun a pokud tak neučiní, podávám na něj trestní oznámení.
    Dnes je situace taková, že mi pan Kubica nebere telefon a hraje si na
mrtvého brouka.

Chci požádat ty z Vás, kteří se s panem Kubicou znáte, zdali byste mi mohli
zaslat jeho trvalou adresu soukromně na e-mail: machotaj na volny.cz

Vás, pane Kubico žádám, neprodleně mě kontaktujte na můj telefon, v jakém
stádiu je platba. Pokud tak neučiníte, podávám na Vás trestní oznámení s
tím, že jelikož se jedná o částku nad 5000 Kč, jde o trestný čin.

                    Jiří Machota