[Fanda] Gmail pokus o pripojenie

Michal Ondruška mi-oko na orangemail.sk
Úterý Srpen 26 20:23:34 CEST 2014

Nazdar peťo! Nebude to tým, že google niečo zmenil, čo už tvoj telefón
nezvláda? Mal som skúsenosť, keď sa mi tiež nedarilo nakonfigurovať
spojenie so schránkou preto, že môj telefón nepodporoval nejaký nový
štandard. Neviem, či sa to týkalo portov, alebo zabezpečenia.
mišo

michal ondruška
mi-oko na or angemail.sk
+421905608943