[Fanda] Fw: inzerát

Jiří Machota machotaj na volny.cz
Úterý Srpen 26 19:55:57 CEST 2014

    Vážení fandové, je mi líto, že do této konference musím zaslat reakci na
zadaný inzerát - viz níže.
    Zadavatelem inzerátu a bohužel zároveň lhářem a podvodníkem je pan
Zdeněk Kubica, grif2006 na seznam.cz .
    Jelikož se mi nabídka vivobooku líbila, byl o 50% levnější než na Alze,
na inzerát jsem zareagoval.
Následovaly peripetie, kdy pan Kubica sice zadal u společnosti PPL přepravu,
vivobook Asus však PPL vůbec nebyl vyzvednut, protože pan Kubica se na
uvedené adrese nenachází.
    Realizoval jsem spoustu telefonátů s panem Kubicou i společností PPL,
přišli jsme coby rodina o 2 dny dovolené kvůli čekání na zásilku, když už
pan Kubica byl v úzkých a zaplétal se do problémů lhaním a překrucováním
informací, sdělil, že vivobook prodává jeho vzdálená sestřenice, která bydlí
v Radiměři poblíž Svitav a má nedostupný telefon.
    Výsledkem mé dohody s panem Kubicou bylo, že mi má vrátit částku 7500
korun a pokud tak neučiní, podávám na něj trestní oznámení.
    Dnes je situace taková, že mi pan Kubica nebere telefon a hraje si na
mrtvého brouka.

Chci požádat ty z Vás, kteří se s panem Kubicou znáte, zdali byste mi mohli
zaslat jeho trvalou adresu soukromně na e-mail: machotaj na volny.cz

Vás, pane Kubico žádám, neprodleně mě kontaktujte na můj telefon, v jakém
stádiu je platba. Pokud tak neučiníte, podávám na Vás trestní oznámení s
tím, že jelikož se jedná o částku nad 5000 Kč, jde o trestný čin.

                    Jiří Machota