[Fanda] Espeak pre android

Michal Ondruška mi-oko na orangemail.sk
Úterý Srpen 26 19:31:47 CEST 2014

Zdravím vás! Áno. Je to tak. Rozoberali sme to na, na to špecializovanej
konferencii, a prišlo to už aj ku mne, takže som si to aj v praxi
overil. Nebojte sa! Ten e-speak stojí iba 1,21 eura. Podľa mňa sa tá
investícia určite oplatí. Mne sa napríklad darí čítať v aplikáciách, v
ktorých to s bezplatným e-speakom nešlo. Myslím, že to robil on. Nie
systém.
mišo

michal ondruška
mi-oko na or angemail.sk