[Fanda] Espeak pre android

Zuzana Rojikova - Konferencny E-mail rojikovazuzana na gmail.com
Úterý Srpen 26 18:18:57 CEST 2014

Ano, prave pozeram specifikaciu na tu platenu verziu eSpeaku. Nie je draha,
stoji 1.21 eur, co je na syntezu krasna cena.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.reecedunn.espeak&hl=sk&referrer=utm_source%3Dgoogle%26utm_medium%3Dorganic%26utm_term%3Despeak+googleplay&pcampaignid=APPU_uLL8U_-dHoO9ygOtxIGYBQ

S pozdravom
Zuzana Rojíková

zuzanarojikova na gmail.com
rojikova.zuzana na gmail.com - konferenčný e-mail

Odoslané cez Android

Dňa 26. augusta 2014 17:49:20 používateľ Pavel Vlček
<kontakt na pavelvlcek.eu> napísal: