[Fanda] Espeak pre android

Zuzana Rojikova - Konferencny E-mail rojikovazuzana na gmail.com
Úterý Srpen 26 17:42:40 CEST 2014

Dobrý deň,

práve to pozerám a nejde to ani mne, čomu sa fakt čudujem. Nevšimla som si
to, lebo aktívnejšie používam Vocalizer. Keď pozerám špecifikácie k
aplikácii v GP, tak tam vidím podporu len pre verzie Android 4.2. Dúfajme,
že príde aktualizácia aj na vyššie verzie.
Je to škoda.

S pozdravom
Zuzana Rojíková

zuzanarojikova na gmail.com
rojikova.zuzana na gmail.com - konferenčný e-mail

Odoslané cez Android

Dňa 26. augusta 2014 17:04:22 používateľ Ján Kučmín
<jankucmin na mail.t-com.sk> napísal: