[Fanda] gwconnect znefunkčnel

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Srpen 26 17:00:16 CEST 2014

pozdravujem,
Dôvod je jednoduchý. Microsoft pred dvoma týždňami odpojil tzv. Skype
api. to znamená, že GWConnect sa viac nevie pripojiť ku skype a jediné
riešenie je prejsť na klasický Skype. Netreba sa toho obávať, minimálne
kombinácia NVDA a najnovší Skype funguje v pohode. Je možné, že
niektorým ešte GWConnect funguje, postupne sa to ale myslím odpojí všetkým.