[Fanda] Linux + konferencia, zvacsenie, lokalizacia

Zuzana Rojikova - Konferencny E-mail rojikovazuzana na gmail.com
Úterý Srpen 26 12:06:48 CEST 2014

Zdravim,

chcem sa opytat, ci neviete niekto o konferencii pre OS Linux (idealne
diatrubucia Ubuntu).
Ci je konfera pre zrakacov alebo vidiacich, to mi nevadi, ale ja som nasla
vsetko len v anglictine alebo madarcine, co je na diskutovanie trosku
problem. :) Ak by bolo nieco v cestine alebo slovencine, bolo by to idealne.

A potom na margo este dve otazky pre linuxakov.
1. Vie mi niekto povedat, ako si zapnem zvacsovac? Klasicky postup cez
zjednodusenie ovladania nefunguje, pretoze tam zial ziadny takyto priecinok
nevidim. Vidim tu len bezbarierovy pristup, ale tu ziadna lupa nie je. Da
sa zvacsit pismo, ale je to stale dost male.
2. Dalsia vec, s ktorou sa zabavam, je lokalizacia. Niektore sucasti su v
anglictine, dalsie v slovencine. Vcera som prebehla a poskusala snad
vsetko, co som nasla. Nastavila som vsetko na slovencinu, ale je mozne, ze
do niektorych zakuti ubuntu som sa este nedostala. Viete mi poradit, ako
dostanem lokalizaciu slovenciny do systemu? Staci nieco prepnut alebo treba
doinstalovat apl balik?

Linux s distrubuciou Ubuntu spustam z kluca, nemam ho zatial nainstalovany.

Dakujem za rady

Zuzana Rojíková

zuzanarojikova na gmail.com
rojikova.zuzana na gmail.com - konferenčný e-mail

Odoslané cez Android