[Fanda] Gmail pokus o pripojenie

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Úterý Srpen 26 10:59:22 CEST 2014

Toto bych si nevšímal, tá správa obsahovala niečo ako "ak ste to boli
vy, túto správu ignorujte blabla".
Mne to napr. poslalo ak blblo internetové pripojenie, proste drobný
výpadok akurát v čase ak Thundoš sa pokúšal stiahnuť poštu, na ďalší
pokus to bolo ok. Ak ti to vôbec nejde, potom bohužiaľ neviem poradiť.