[Fanda] The qube - problém s uvedením do provozu Twitteru

Vítek tapin na wo.cz
Pondělí Srpen 25 20:19:03 CEST 2014

Zdravím ještě jednou,

Zkuste Jiřino z notebooku kopnout tu danou složku The Qube z %appdata% do
druhého počítače, čímž budete mít komplet nastavení a tweety i na druhém
stroji, pokud se tam při přihlášení nenatáhnou samy, což asi nenatáhnou
přímo ze serveru.

Vítek

>Jirina Holenova Jirina.Holenova na centrum.cz
>25. 8. 2014 19:26
>
>Zdravím Vítku,
>Moc díky, zabralo to.
>Teď už tam jen potřebuju dostat staré tweety, které vidím na netbooku a
hlavně
>adresy sledujících a sledovaných. Ty adresy se mi přes klávesovou zkratku
>nedaří vyvolat. Pro tweety asi teda export a následný import, jen jsem
ještě
>nepřišla na to, kam soubor zkopírovat.
>Tak kdybyste, Vítku,/někdo jiný věděl, budu ráda za radu.
> [...]
cvut.