[Fanda] The qube - problém s uvedením do provozu Twitteru

Jirina Holenova Jirina.Holenova na centrum.cz
Pondělí Srpen 25 19:26:18 CEST 2014

Zdravím Vítku,

Moc díky, zabralo to.

Teď už tam jen potřebuju dostat staré tweety, které vidím na netbooku a  hlavně adresy sledujících a sledovaných. Ty adresy se mi přes klávesovou zkratku nedaří vyvolat. Pro tweety asi teda export a následný import, jen jsem ještě nepřišla na to, kam soubor zkopírovat.

Tak kdybyste, Vítku,/někdo jiný věděl, budu ráda za radu.

Díky a pěkný večer
Jiřina.

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Vítek
Sent: Monday, August 25, 2014 2:38 PM
To: Konference - Fanda
Subject: Re: [Fanda] The qube - problém s uvedením do provozu Twitteru

Zdravím Jiřino,

Zkuste bez odinstalace smazat data ve složce data aplikací. Složka je v exploreru standardně skrytá, nicméně stiskněte win+r, napište %appdata% vč. symbolu procento na začátku a konci, otevře se explorer v dané složce, zde vyhledejte podsložku The Qube, kterou smažte. Pak spusťte TheQube, a měl by se uvést do defaultního stavu. Tady si ukládá totiž veškerá nastavení, loginy, tweety, prostě všechna data.

Vítek

Kind regards
Tapin-radio coordinator
Twitter: http://twitter.com/tapin_radio