[Fanda] sapi 4 runtime posledná verzia

František Ollé frantisek.olle na netopier.sk
Pondělí Srpen 25 17:48:49 CEST 2014

Zdravím vás Fandovia!
Mohol by som poprosiť o zaslanie odkazu, kde by som si mohol stiahnúť posledné verzie týchto komponentov? Pretože som skúšal hľadať na nete, ale tieto komponenty som našiel na hociakých stránkach, len nie na stránkach microsoftu, ešte sa dajú niekde stiahnúť, alebo už microsoft ich dal úplne preč zo svojich stránok? Mám windows XP 32-bit.
A ešte by som vás mohol poprosiť o odkaz na ktorom by som si prípadne mohol stiahnúť sapi 4 SDK, ale nie ako suite len čisté SDK.
Našiel som to na mnohých stránkach, ale nerád by som si stiahol nejakú zavírenú verziu preto sa pýtam či náhodou neviete o nejakej oficiálnej verzii.
Za pomoc vopred srdečne ďakujem.
S pozdravom František Ollé