[Fanda] The qube - problém s uvedením do provozu Twitteru

Vítek tapin na wo.cz
Pondělí Srpen 25 14:38:19 CEST 2014

Zdravím Jiřino,

Zkuste bez odinstalace smazat data ve složce data aplikací. Složka je v
exploreru standardně skrytá, nicméně stiskněte win+r, napište
%appdata%
vč. symbolu procento na začátku a konci, otevře se explorer v dané složce,
zde vyhledejte podsložku The Qube, kterou smažte. Pak spusťte TheQube, a
měl by se uvést do defaultního stavu. Tady si ukládá totiž veškerá
nastavení, loginy, tweety, prostě všechna data.

Vítek

Kind regards
Tapin-radio coordinator
Twitter: http://twitter.com/tapin_radio