[Fanda] The qube - problém s uvedením do provozu Twitteru

Jirina Holenova Jirina.Holenova na centrum.cz
Pondělí Srpen 25 14:09:01 CEST 2014

Dobrý den,

I já mám už nějakou dobu problém s rozchozením The Qube. Stáhla jsem
nejnovější verzi a z nepozornosti se mi povedlo pojmenovat si session pro
Google voice. Nedaří se mi teď vytvořit pomocí "new session" a vybráním
"Twitter" novou sekci. Účet na Google voice nemám a ani mít nechci.
Několikrát jsem to celé již nainstalovala a odinstalovala, ale marně.

Vrátila bych se i ke starší verzi, kterou mám v netbooku, ale ta teď
prozměnu chce pokaždé potvrzovat autorizaci, což je otrava taky se mi toho
zatím nepovedlo zbavit. Stará verze je: 1.05 beta.

Děkuju za příp. rady

Jiřina Holeňová

Stará verze je: