[Fanda] zkušenosti s poštovními klienty

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Neděle Srpen 24 15:52:27 CEST 2014

Možná se pletu, ale asi bude záležet i na tom, přistupujete-li k poště
přes IMAP či POP3; pokud přes IMAP, může ty e-maily dle mého názoru
chybně označit i antispam přímo na serveru, pokud jejich filtr tedy
nemáte vypnutý.
Mně se třeba kdysi stávalo, že mi Seznam tvrdohlavě sypal do spamu
e-maily z anglicky psaných konferencí, v nichž jsem byl přihlášen a
tuším, že nepomohlo ani zařazení jejich adres na whitelist, tedy do
důvěryhodných.
Tehdy mi v helpdesku "chytře" poradili, abych tedy antispam vypnul.
Po pravdě ani nevím, jestli mi teď filtr na serveru běží nebo ne, faktem
je, že na Seznam mi teď spamy téměř nechodí.
Martin.