[Fanda] dotaz k aplikaci the quebe

Vítek tapin na wo.cz
Neděle Srpen 24 07:55:56 CEST 2014

Ahoj,

Pokud myslíš The Qube, což asi ano, tak ID číslo, které se objeví na netu
při pokusu o povolení aplikace propojit s Twitterem, dané číslo zadáš do
TheQube, a jedeš dál, je to pohoda, pokud chceš, v pondělí budu doma,
můžeme to projít icq/Skype pokud na to nepříjdeš dřív nebo se nenajde někdo
jiný/rychlejší:).

pa
Vítek