[Fanda] zkušenosti s poštovními klienty

Petra Urbanová urbanova na braillnet.cz
Sobota Srpen 23 22:26:53 CEST 2014

Dobrý večer.
Thunderbird neznám, o windows live mailu mohu říct, že má nevýhodu v tom, že
nemůžete přecházet počátečním písmenem do složek. Jinak jsem s ním
spokojená.
Jaws 11 mi říkal, kolik jsem měla kde nepřečtených zpráv, Jaws 14 mi řekne
maximálně složku, kde je jedna nepřečtená zpráva. Pokud jich je víc, nebo
není žádná musím zjišťovat na stavovém řádku. V tomhle byl Jaws 11
spolehlivější, jinak se mi pracovalo dobře s oběma verzemi.

Co se týká antispamu, tak se párkrát stalo, že zpráva pro mě důležitá
zůstala na serveru ve spamech, to už je naštěstí dávno. Jinak spamy
zůstávají na serveru, do nevyžádané pošty mi už dlouho nic nepřišlo.

Přeji hezký zbytek víkendu.

Petra Urbanová

Od: "Rick Wakeman"

Zdravím a měl bych dotaz na ty, kteří prakticky odzkoušeli Windows Live Mail
a Mozilla Thunderbird. Která aplikace z hlediska ovládání odečítačem je pro
vás přijatelnější?
Těším se na vyjádření uživatelů, kteří mají zkušenosti s oběma aplikacemi.
Díky.
     Pavel Šrubař

-----
Zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 2013.0.3485 / Virová báze: 3955/8079 - Datum vydání: 22.8.2014

-----
Zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 2013.0.3485 / Virová báze: 3955/8087 - Datum vydání: 23.8.2014