[Fanda] RedHat nebo nejnovejsi Ubuntu

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Sobota Srpen 23 19:15:46 CEST 2014

1) maily chodia ako keby boli odoslané 23. júla, takže niekde máš
posunutý čas o mesiac dozadu. Pozri si znovu nastavenia dátumu a času a
hlavne tiež aj také ako časové pásmo a podobné veci, môže byť problém aj
tam. Aj keď o mesiac nie je asi oneskorená žiadna časť našej planéty :D
2) V Thunderbirde používam na prechod na najbližšiu neprečítanú správu
medzeru, dobre to funguje práve v situáciách, ak sa mail zahrabe niekam
a nie je na konci zoznamu. Ale to, čo písal tuším peťo tiež funguje.