[Fanda] zkušenosti s poštovními klienty

Václav Toul cracatit2004 na gmail.com
Sobota Srpen 23 18:09:35 CEST 2014

Když je tu řeč o antispamu v Thunderbirdu, tak nemám úplně dobré
zkušenosti, často se stává, že mi Seznam.cz zobrazí spam v doručené
poště a musím ho do Spamu hodit ručně a označit, že je nevyžádaná
pošta a jednou se mi stal i obrácený případ, že ve Spamu automaticky
skončilo něco, co tam nepatřilo, ten první případ s neoznačením spamu
se mi stal asi pětkrát, pokud přišel spam z podobné adresy, tak už
putoval do Spamu automaticky, nevím, proč se mi TB takhle chová.
Filtry nepoužívám.
Díky případně za radu, jak tomu pomoct, aby spam padal sám do správné
složky. Vašek

--
Václav Josef Toul
UČO: 282376