[Fanda] zkušenosti s poštovními klienty

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Sobota Srpen 23 14:32:35 CEST 2014

Ahoj,
Windows Live Mail jsem nezkoušel, ale co jsem tak tady na Fandovi četl,
s ovládáním to není žádná sláva a hlavně tuším nemá antispam.
Já přešel ze starého Outlook Expressu k Thunderbirdu a nemohu si
stěžovat; mj. má právě skvělý antispamový filtr a s Jawsem je
ovladatelný celkem bez problémů.
Martin.