[Fanda] Malý problém s programem "Čro stream"

Ivo Novak ivo11.novak na email.cz
Pátek Srpen 22 14:15:38 CEST 2014

Zdravím,
Jen chci poděkovat, problém s aplikací "Čro stream" jsem již vyřešil, děkuji oběma přizpěvatelům a reagujícím na můj dotaz ohledně prográmku, jen jsem si dal obě rady do souvislosti a je mi vše jasné. Takže moc díky, dobrý den přeje,

Ivo Novák
Mobil: 603 819 431
Telefon: 312 651 196
Skype: ivo11.novak
Email: ivo11.novak na email.cz

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] za uživatele Ivo Novak
Odesláno: 19. srpna 2014 6:15
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] Malý problém s programem "Čro stream"

Zdravím,
Děkuji, ale asi nerozumím úplně dobře. Poprosil bych postup lépe popsat, manuál k aplikaci jsem prostudoval. Prostě pokud je aplikace na pozadí,, já na ikoně na systémové liště dám klávesu "Enter", nic se nestane. Je tím mišlena ikona na systémové liště, pokud píšete, pane Rada, o klávesové kombinaci "ins. + F11"? No, pokud to ještě nějak blíže popíšete, budu rád a moc díky.
S přáním dobrého dne,

Ivo Novák
Mobil: 603 819 431
Telefon: 312 651 196