[Fanda] dotaz na upgrade jawsu

Karel Hrubeš, Ing hrubes na braillnet.cz
Pátek Srpen 22 08:44:40 CEST 2014

Dobrý den.
Ten počet zbývajících upgrade znamená něco trošku jiného, než počet
zbývajících instalací - aktivací.
Počet zbývajících upgrade 0 znamená, že toto je poslední povolená verze
Jaws, ve Vašem případě tedy vereze 15. Pro verzi 16 byste si již musela
zakoupit SMA upgrade.
Pokud jde o ten počet instalací/aktivací, pak ten je maximálně na 3
zařízení, tedy myšleno 3 značky. Počet zbývajících značek zjistíte na
stránce
www.fsactivate.com
kde po aktivaci tlačítka
Continue Product Activation
Se načte stránka, kde kromě jiného jde i po odbavení příslušného odkazu
zjistit počet zbývajících aktivací, odkaz je uveden
Verify the number of activation keys available for your Freedom Scientific
product
Přímý odkaz na tu stránku by měl být
https://secure.freedomscientific.com/RNBO/Home/Installs_View2.asp
Na zobrazené stránce je jediné editační pole do kterého  vložíte sériové
číslo Vašeho Jaws, odešlete stiskem ENTER a načte se stránka, na které bude
tabulka, kde na posledním řádku té tabulky v poslední buňce bude uveden
počet zbývajících aktivací, v prvním sloupci tabulky na tom řádku je uvedeno
Odkaz do této stránky Activations Remaining
Předchozí řádky tabulky uvádějí
Item # - položka číslo
Odkaz do této stránky Serial Number - seriové číslo Vašeho produktu od
Freedom Scientific
Odkaz do této stránky Authorization Number - prvních jenom několik znaků
Vašeho aktivačního čísla
A na posledním řádku již výše zmíněný počet zbývajících aktivací.
Můžete požádat Vašeho dodavatele Jaws o zařízení znovunabití aktivací,
ideálně na
jaws na galop.cz
poslat mail s prosbou o toto znovunabití, pro rychlejší vyřízení nezapomeňte
do mailu uvést i Vaše seriové číslo Jaws. V pracovních dnech pak trvá toto
znovunabití tak 1 až 2 dny, většinou tomu bylo do druhého pracovního dne.
Poprvé jsem zkoušel odbavením příslušného odkazu s textem
Odkaz Request a reset of the number of activations allowed for a registered
user
Požádat o toto znovunabití přímo Freedom Scientific, sice mi toto provedli,
ovšem v mailu zaslaném mi s informací o tomto znovunabití napsali, že příště
mám o toto žádat svého dodavatele Jaws, firmu Galop.
Tolik na vysvětlenou k upgradům a aktivacím Jaws.
Fajn den přeje Karel Hrubeš.