[Fanda] Nezobrazují se korektně vyměnitelné disky

miroslavazavodna na seznam.cz miroslavazavodna na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 21 08:43:56 CEST 2014

Ahoj Fandové,
existuje nějaký návod pro blbce, který si zřejmě špatným odebráním flash
disku zblbnul počítač, takže teď třeba nevidí mobil připojený kabelem,
nejde připojit flashka, atd.? Občas zahlásí, že byl nalezen nový
hardvare, ale po chvilce se ozve, že se jej nepodařilo nainstalovat a
pak už s tím nehnu. Mám Win7-64. Zblbla jsem to já, nebo je chyba někde
jinde, o čemž pochybuji? Děkuji moc a přeji pěkný deštivý den.
      Mirka