[Fanda] Malý problém s programem "Čro stream"

Petra Urbanová urbanova na braillnet.cz
Úterý Srpen 19 21:05:05 CEST 2014

Dobrý večer či den.

S tímto programem nemám žádnou zkušenost, ale co se týká systémové lišty,
tak jděte tabulátorem na pravý klik a to potvrďte. Mělo by se objevit
kontextové menu a tam si vyberte, co potřebujete.

Přeji hezké dny.

Petra Urbanová

Od: "Ivo Novak"

Zdravím,
Děkuji, ale asi nerozumím úplně dobře. Poprosil bych postup lépe popsat,
manuál k aplikaci jsem prostudoval. Prostě pokud je aplikace na pozadí,, já
na ikoně na systémové liště dám klávesu "Enter", nic se nestane. Je tím
mišlena ikona na systémové liště, pokud píšete, pane Rada, o klávesové
kombinaci "ins. + F11"? No, pokud to ještě nějak blíže popíšete, budu rád a
moc díky.
S přáním dobrého dne,

Ivo Novák
Mobil: 603 819 431