[Fanda] Problémi s infrarecorderom

Rastislav Kiss rastik.kiss na gmail.com
Úterý Srpen 19 08:10:17 CEST 2014

Tak to bola asi staršia verzia lebo u mňa to dalo v pohode po poradí.
Ale teraz ho skúsim reinštalovať úplne lebo mi už ani len nechcel začať
napalovať tak uvidíme.
Dňa 18.8.2014 o 21:53 Martin Beran napísal(a):
> Ahoj,
> já jsem InfraRecorder používal, ale je to již příliš dávno, takže
> neporadím;
> jen si vzpomínám, že alespoň u mě ještě na Windows XP se dokonce
> tracky, které se přidávaly do kompilace, musely označovat od konce,
> protože InfraRecorder z kdoví jakého důvodu prostě přehazoval jejich
> pořadí.
> Já poté přešel na program CDBurnerXP, který je také malý a alespoň s
> Jawsem slušně ovladatelný.
> Nenechte se mást, XP na konci neznamená, že by program byl pro starší
> [...]

---
Táto správa neobsahuje vírusy ani žiadny škodlivý kód - avast! Antivirus je aktívny.