[Fanda] dropbox a public link

Vítek tapin na wo.cz
Úterý Srpen 19 05:35:17 CEST 2014

Zdravím,

Tyto účty generují velké množství provozu a jsou dočasně pozastaveny.
Přirozeně pouze na publicu. Z překladu hlášky je více než jasné. Kámoš to
lehce nevychytal, sdílí příliš mnoho dat, sosá příliš mnoho lidí z public
folder, tak mu to na pár dní pozastavili. Pokud se to bude opakovat, public
mu disablují úplně. V těchto intencích by mu měl dorazit i e-mail, kde je v
kostce napsáno to, co jsem uvedl na těchto řádcích.

Vítek