[Fanda] Problémi s infrarecorderom

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pondělí Srpen 18 21:53:10 CEST 2014

Ahoj,
já jsem InfraRecorder používal, ale je to již příliš dávno, takže neporadím;
jen si vzpomínám, že alespoň u mě ještě na Windows XP se dokonce tracky,
které se přidávaly do kompilace, musely označovat od konce, protože
InfraRecorder z kdoví jakého důvodu prostě přehazoval jejich pořadí.
Já poté přešel na program CDBurnerXP, který je také malý a alespoň s
Jawsem slušně ovladatelný.
Nenechte se mást, XP na konci neznamená, že by program byl pro starší
verze Windows, v pohodě jede i na sedmičkách a je i nadále vyvíjen a
aktualizován.
Martin.