[Fanda] Problémi s infrarecorderom

Rastislav Kiss rastik.kiss na gmail.com
Pondělí Srpen 18 20:02:55 CEST 2014

Dobrý deň,
používam program infrarecorder ale v poslednej dobe mi robí problémi.
Napr. teraz pred pár hodinami som chcel vypáliť jedno zvukové CD. Tak
som nastavil všetko čo treba a spustil som vypaľovanie na najnižšiu
rýchlosť. Prvé prekvapenie prišlo keď po čase vypľul CD a vypísal že sa
mu ho nepodarilo načítať pre overenie aj napriek tomu že som nezačiarkol
po napálení vysunúť CD. Druhé prekvapenie prišlo keď som zistil že sa na
CD nič nevypálilo (ani som nepostrehol činnosť mechaniky). Po asi
štyroch pokusoch som to vzdal. To isté bolo aj pri vypalovaní jedného
bootovatelného CD ale pri druhom pokuse si dal povedať a vypálil.
Zvukové CD mi pred tým napáliť išli tak neviem čo sa stalo. Cd je nové a
mechanika by tiež mala byť v poriadku. Mám verziu infrarecorderu neviem
akú lebo pri aktivovaní položky o programe sa celý zavrie. Ešte pošlem
mail v ktorom bude výpis z napalovania. Nevedel by niekto poradiť?
R.K.

---
Táto správa neobsahuje vírusy ani žiadny škodlivý kód - avast! Antivirus je aktívny.