[Fanda] Vychozi stranka IE8

gp1 gp1 na nextra.sk
Pondělí Srpen 18 16:02:46 CEST 2014

Ahoj Jirko!
Teraz som to pozeral na počítači z XP a IE8.
Je to na karte obecné, teda prvá karta.
Skús na dalšej karte nastaviť IE do východzieho stavu, nakolko je možné, že
je prestavený do nevhodnej konfigurácie.
Peter

----- Pôvodná správa -----
Od: "Jiří Stejskal" <stejskal na braillnet.cz>
Komu: "Fanda" <fanda na elsa.cvut.cz>
Odoslané: 18. augusta 2014 15:33
Predmet: [Fanda] Vychozi stranka IE8

Dobrý den.
V Internet Exploreru8 marně hledáme položku pro nastavení výchozí stránky. V
Nástroje/Možnosti Internetu, na kartě Obecné, kde jsem čekal, že to bude,
tak jako je to třeba u verze IE11, jsme položky Nastavit aktuální, Použít
výchozí atd. vůbec nenašli. První položkou karty Obecné je až položka
Odstranit historii. Je možné, že by to tam mělo být a jen je potřeba ještě
někde něco zaškrtnout, nebo je to ve verzi IE8 někde jinde? Měl jsem za to,
že jsem to dříve nastavoval právě na kartě Obecné.
Díky za radu.
Jiří Stejskal