[Fanda] Teamviewer

Pondělí Srpen 18 15:03:37 CEST 2014

Ahoj,
poradím môj postup, ktorý ale nie vždy funguje. Vtip je v tom, že pri
stláčaní kláves napr. insert n je nadradený môj vlastný čítač obrazovky,
takže menu nastavení nvda sa otvorí na počítači, ktorým ovládaš ten
druhý. No a potom musíš ale strašne rýchlo stlačiť dva razy alt
tabulátor, čím sa prepneš do nejakého tretieho, už tvojho okna. Určite
to ide celé aj nejako inak, len som ešte neprišiel nato, že ako. Ak
nájdeš ďalší spôsob, neváhaj sa podeliť.
P.