[Fanda] Stahování souborů v internetu, Re: Prosba o radu pro kamarádku

Petra Urbanová urbanova na braillnet.cz
Pondělí Srpen 18 14:44:56 CEST 2014

Dobrý den.

Budu reagovat na větu, cituji:

"Při stahování souborů z internetu v IE se po dokončení stahování zobrazí
informace o tom, že stahování bylo dokončeno. Tato informace ale není
přečtena, ani se neozve žádné zvukové upozornění. Nikde v nastavení
zvuků jsem nenašla možnost zapnout zvukové
oznámení při dokončení stahování."

Po přechodu z IE 8 na IE 10 jsem řešila stejný problém.
Kamarád mi poradil, abych v internetu šla do menu nástroje, možnosti
internetu a na kartu upřesnit. Tam dohledat Přehrávat systémové zvuky a to
aby bylo on.
Tohle mi fungovalo jen někdy, tak jsem dialogové okno karty Upřesnit prošla
celé a našla jsem
Po dokončení stahování zobrazit oznámení. To bylo of, tak jsem dala on.
Takže doporučuji, menu nástroje, možnosti internetu, kontrol tabem dojít na
kartu upřesnit a dohledat položku Po dokončení stahování zobrazit oznámení.
Tu dát on a potvrdit.
Myslela jsem si, že se mi vždycky bude otvírat okno s tím, že je stahování
dokončeno, ok tlačítko.
Ne, to aspoň mně se neděje, onen zvuk po stažení se ozve vždycky.
Taˇk ať se zadaří.
Podotýkám, mám jaws 14, s patnáctkou by to snad také mělo jít.

S ostatním bohužel neporadím.

Přeji hezké dny.

Petra Urbanová

Od: "Jarek Krcmar"

Dobrý den fandové,
kamarádka má problém se skypem a s internetem.
Má Windows 7.
Přeposílám vám její prosbu.
S pozdravem

--
Jarek
  Nedokážu se orientovat v Tunderbirdu. Nedokážu pracovat s Jawsem
[...]
Jak odeslat soubor e-mailem přes kontextové menu, když možnost odeslat
e-mailem není k dispozici, a to jak současně s komprimací souboru z
disku, tak při přeposlání souboru z internetové stránky?
  V Thunderbirdu není možnost nastavit přiřazení, v ovládacích panelech
také ne.
Finereader je zřejmě špatně nainstalovaný. Když převedu pdf na obrázky,
nemohu se klávesovými zkratkami F10 ani Tab pohybovat v menu. Přepnutí
na aplikaci pomocí Alt+Tab také nepomáhá. Musím stisknout Alt+F4, abych
aplikaci zavřela, v tu chvíli se dá šipkami
v menu pohybovat a zvolit uložení souboru. Když ale uložení potvrdím,
zobrazí se chybová hláška o vnitřní chybě aplikace.
Pokud to bude možné, pošli to někomu, kdo dokáže poradit.
Děkuji a přeji hezký den.
Zdena

-----
Zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 2013.0.3485 / Virová báze: 3955/8052 - Datum vydání: 17.8.2014

-----
Zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 2013.0.3485 / Virová báze: 3955/8055 - Datum vydání: 17.8.2014